De route

De route

zondag 5 oktober 2008

Zondag 5 Oktober


Sedona - Grand Canyon

Afstand (ongeveer) 200km.

Vroeg vertrokken uit een schitterend Sedona. Een rit die te doen is vandaag. Patricia was onderweg zich al erg zenuwachtig aan het maken voor de (eventuele) helikopter vlucht boven de Grand Canyon. Rond 10uur s,ochtends kwamen we aan op het vliegveld waar de helikopters al klaar stonden. Toch de reservering gemaakt voor begin van de middag.

Je rijdt het park binnen en denkt, waar is het dan???? een bosrijke omgeving, maar is dit nou zo bijzonder. Je zet de auto neer bij het visitor center... je loopt een paar meter... BOEM... daar is het... de Grand Canyon. Mijn hemel, wat een panorama view is dat zeg. ongeloofelijk. Het spijt me echt, maar dit soort woorden zal ik vaker gaan gebruiken ben ik bang.

Na een uur lang met open mond te hebben gekeken en wat rondgelopen moesten we er toch echt aan geloven. De Helikopter vlucht was aanstaande. Na een korte introductie van de piloot, gingen we dan eindelijk. Ik met een big smile achterin en patricia mocht voorin met een zenuwachtig glimlachje.

Het was echt (daar komt tie weer) FANTASTISCH. dit moet je echt gedaan hebben om te weten hoe het is. 30 minuten gingen echt veel te snel voorbij. Voor de rest van de dag, veel viewpoints bekeken, rondgereden en geprobeerd zoveel mogelijk in 1dag te proppen. En al met al is dat echt goed gelukt.
Op dit moment zitten we samen in een nogal kansloos hok (lees: vreetschuur) waarbij patricia een bord spaghetti heeft opgegeten en petertje een bord patat met kippenvleugels, waarvan meer dan de helft nog over is. 20dollar kwijt en zit je dan. Enige is dat hier alleen maar wireless internet aanwezig is en we willen de trouwe lezers niet teleurstellen natuurlijk.

Het is echt (nogmaals) leuk om de reacties te horen. voor de ouders van patricia, mochten jullie dit nog lezen, een goede reis gewenst en een heerlijke vakantie. geniet ervan. Wij gaan morgen door naar Bryce... het lijkt niet op te kunnen maar we genieten er echt vol van. Nou we gaan weer afsluiten, want wil me heineken snel opdrinken en hier VLUCHTEN...
Hierbij de foto die pat net gemaakt heeft.
















Pat aan het heerlijke eten




















En als laatste nog even een fantastisch uitzicht van de Grand Canyon. Groetjes allemaal!!!!




4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey luitjes! Heb met een big smile jullie verslagen tot nu toe gelezen, wat moeten jullie het heerlijk hebben daar! Super zeg! En wat een gave foto's...Ik krijg gelijk zin om ook te gaan! En Patries, de shoppingmalls dus ontdekt? ;0)

heel veel plezier nog daarzo en blijf die leuke blogjes schrijven, echt leuk om te lezen! Dikke kussen, Maris

Anoniem zei

goodmorning!

leuk om weer een nieuw verslag te lezen, wat een views daar zeg wauw! Hier gaat ie goed, zoals jullie al kunnen lezen heeft het hier gisteren de HELE dag geregend :-( maar ach het is weer maandag.. leuke GAP trui peetje
liefs van noah en mij (die is een dagje thuis gebleven) xx

Anoniem zei

Ja dat zag er allemaal heel spectaculair uit!!!
En ook mij is het GAP truitje opgevallen.....
En nog iets (ik ben echt spuit11) als je dus klikt op de foto's dan worden ze groter en zie je alles veel beter!!!! (muts ben ik he?) Hahahaha
Ook die foto van dat eten... Dat gezicht van Patries!!!!!!
Have fun tomorrow.
KUS

Anoniem zei

Ziet er echt fantastisch uit, gaaf hoor! Geniet ervan!!! Heel veel plezier.

Echt super leuk om vanaf de bank jullie leuke blogjes mee te lezen.

Groetjes,
Kim