De route

De route

woensdag 8 oktober 2008

Woensdag 8 Oktober

Zion - Las vegas.

Allereerst even vermelden dat door geen internetverbinding gisteren geen blogje konden achterlaten. We proberen het wel altijd (zelfs een keer in de auto gezeten om 10uur s,avonds, op zoek naar een wireless connectie, met succes) maar het lukte echt niet. Maar vandaag in Vegas gelijk erop gezet en de foto's ook van maandag (echt even kijken, de moeite waard).

Vandaag dus van Zion naar Vegas. Lekker rustig aan gedaan. S,ochtends nog zwemmetje gepakt en lekker in de hot tub natuurlijk (genieten van het uitzicht en beseffen hoe gelukkig we zijn dat we dit meemaken). Na een lekker bakkie koffie, en de tassen opnieuw ingeladen weg naar LV. Ongeveer 2 en half uur rijden door woestijn landschap. En ineens uit het niets.... de city that never sleeps!!!!!!! met Elvis op de achtergrond (vivaaaa las vegas) reden we in 1keer goed (JAJAJA we kunnen het dus wel).



We slapen in het MGM grand en bij binnenkomst valt je bek (excuse my language) echt op de grond. Het lijkt verdomme wel alsof je een stadion komt binnenlopen (alleen al met de entree). Inchecken prima, terug naar auto en terug met alle tassen naar de kamer (wat al een hike op zich was). Hopelijk laat de foto een beetje zien hoe lang de hal is met kamers (en dat heb je per verdieping 4x, en dan ongeveer 60verdiepingen. Hoe bedoel je GROOT.


Daarna natuurlijk naar buiten, de strip op. Het was gelukkig maar 38graden dus het zweet liep natuurlijk niet gelijk van je lichaam af (of wel natuurlijk). We wilden gelijk op zoek naar "the mirage" wel we kaarten wilde kopen voor de show LOVE (the beatles). Onze buren zijn daar heen geweest (2x keer zelfs, patsers ;-)) , blijkt de show vanavond en morgenavond er niet te zijn. Hebben de gasten besloten om morgen een extra vrije dag te nemen. Wat zijn dat voor prutsers zeg, wat een k... show, denken dat ze er al zijn ofzo... (hieruit blijkt hopelijk hoe we balen dat we er niet heen kunnen).


Erg jammer, maar na 10minuutjes, een malibu en 30dollar winst verder (je kan aan de bar gewoon gokken, hahaha). hebben we dat achter gelaten. Het is nu 18:00, even douchen en we gaan naar een andere show (VEEL BETER NATUURLIJK), de KA, is ook een cirque du soleil show en morgen proberen naar Gavin de Graw (ook mooi!!). Morgen weer een nieuw verhaaltje natuurlijk.

Nogmaals (lijkt wel alsof we het elke keer zeggen) het is echt zo leuk om reacties te lezen, erg leuk, daar genieten we hier echt van (moest ik van patricia zeggen hoor).. We gaan nu het avondprogramma doen. Lekker stappen, gokken en sappie doen.

Elvis has left the building....

PenP

8 opmerkingen:

Anoniem zei

had mijn berichtje bij dinsdag geplaatst, dus hier nog maar ff..
kicken hoor Las Vegas, zeer tof!! enjoy en geef Elvis mijn groeten.. xx deb

Anoniem zei

Haai skatties!!
Weet soms ook niets meer te zeggen dan: WAUW!!!!!!
Die uitzichten, die verhalen en dan Las Vegas!!!! Hemelse goedheid!
Ik vind het super om te lezen en te zien, dat jullie van deze superreis zo genieten... Daar was het allemaal voor bedoeld en geweldig dat het ook zo uitpakt!!! Ik gun het jullie zo!!
Hier is alles normaal. Heb zelf griep gehad, maar gaat langzaam wat beter... Ennuh... geniet van de show(s)... En nog een hele goeie vakantie toegewenst!
Dikke kus en knuffel Lucas en Son.

Anoniem zei

Weet inderdaad niet wat ik moet zeggen,hoe jullie het beschrijven en de foto,s het is inderdaad fantastisch om het te lezen en te bekijken.
Zou zelf zin hebben om er naar toe te gaan.
Vanddag hier mooi weer,knapt een mens van op.Ga zo aan de arbeid en wens jullie een hele fijne dag in Las Vegas,geniet er van,

dikke kus

Anoniem zei

Hey PenP!!

WTF ook sorry voor me taalbebruik maar het ziet er echt freaking mooi uit! Vooral Vegas, wat een stad en natuurlijk dat je naar een andere show gaat! Als je er bent moet je toch wat doen! Maar tussen het shoppen door ken je best wel ff aan me denken hoor (swoosh) LOL
Maar is voor de rest alles goed hier! je heb natuurlijk wel 2 fantastische verjaardagen gemist maar ja dat kan jou geen reet schelen hahahah YOU'RE in freaking USA!!! hahah nou zo heb ik wel weer genoeg verteld/gemeld en gevraagd en ga ik weer wat doen..

Grtz Erik (oh en Carlijn ook ;P)

Anoniem zei

Zo P&P hier een bericht van mij het is hier momenteel goed weer !!!! eindelijk na al die dagen regen, maar niet gezeurd, nu over jullie FANTASTISCHE vakantie, de foto's spreken boekdelen en het verhaal erbij maakt dit erg leuk.
By the way ik moest van Ma zeggen dat zij haar naam vergeten was bij het bericht, ik denk dat een deze dagen wel zal bellen om je stem te horen.
Denk je nog aan mijn vraag over sportzegels???????
Hierbij een remainder for you.
ik stop nu wat anders blijf ik aan de gang.

de groetjes Pa XXX

Bianca zei

Ik zie dat jullie in Springdale geslapen hebben in de Desert Pearl Inn. Wij vonden dat een geweldig hotel, zo mooi en relaxed!

Het is duidelijk dat jullie genieten van de reis! Veel plezier in Las Vegas!

gr. Bianca

RenAn zei

hey buurtjes, geef net reaktie op die van 6 okt (moet je die ook maar ff lezen)! Ben ook echt computernerd ahum. Jullie zitten al in vegas! Wat gaaaffff johhhh! Ben onder de indruk van al jullie foto's laat staan dat je er echt bent superrr! dikke kus annie

RenAn zei

Oja hadden al een paar pogingen gewaagd om jullie te berichten maar t lukt nu eindelijk! Renzo had al geschreven van Peet ga niet zolang achter de pc zitten maar lekker een potje .....! Sorry typisch ren xxx